آوای درون

آخرین مطالب

فاضل نظری

چهارشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۶، ۱۱:۱۶ ب.ظ


ناگزیر از سفرم، بی سرو سامان؛ چون باد
به "گرفتارِ رهایی" نتوان گفت: آزاد
.
این که مردم نشناسند تو را، غربت نیست! 
غربت آن است که یاران ببرندت از یاد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۷
آوای درون

نظرات  (۲)

۲۸ دی ۹۶ ، ۱۰:۵۵ محبوب حبیب
آخ فاضل نظری....
یه دفترچه شعر ازش دارم، چقدر که باهاش گریه ها نکردم.خیلی شعرهاش به دل می شینه.  بعد عمداً شعرهاش رو بخشیدم که خودم رو آزاد کنم از غم.

پاسخ:
من این ارتباط را با شعرهای فریدون مشیری داشتم، کتاباشو گذاشتم انباری. :)))
خانم ها خواستین کتاب شعر ببخشید و بگذارید انباری بنده داوطلبانه نقش انباری و مستحق رو بازی میکنم ;)
پاسخ:
:)))) :*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی